profile affiliates free page refresh follow

disclaimer
Hello, I'm Wikin. 13. I do love sing,eating and online coz they're my daily meal. Also a tall and brave girl. I'm in love with HIM. Only him and forever him. MGHS girl. Be nice here k people ? Love uolls !

Talktalk


No chat box. Sorry guys !


Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Friend or Enemies.
Friday, March 15, 2013 | 0 comments

K aku nak story mory pasal KAWAN aku nie. Bekas kawan sebenarnya.
Dia dah lupa ape yang aku pernah buat untuk dia. Aku tolong dia selesaikan masalah dia.
Aku bagi dia semangat, aku nasihatkan dia. Aku tolong dia masa dia nak makwe bagai.
Then bile dia story kat aku problem dia masalah dia aku dengar jee then aku nasihat.
But bile aku gadu problem aku pulak kat dia. Dia buat tak tahu. Dia tukar topik.
Aku sabar je. Aku tak pernah marah dia walaupun aku geram dengan dia.
Aku tak bagitahu pun dia yang dia tak pernah dengar problem aku. But aku, aku setia sangat dengar problem dia. Sebab aku seorang kawan. Kawan aku semua aku buat mcm tuh. Dia sorang je.
Dia seorang je yang tak pernah bagi respon kalau aku gadu something.
Aku ade marah dia sebab dia tak setia. Dia cepat jatuh cinta. Jumpa yang pandai amik hati sikit mulalah suka. Jumpa lagi yang baik, jatuh cinta lagii. Adoi hai senangnya. Bile tanya kau mulalah jawap
'Diaorg tak suka aku'. Aku tak salahkan diaorg sebab tak suka kau. Sebab diaorg tahu perangai kau mcm mana. Pleaselah. Jangan malukan diri sendiri. Aku kawan kau. Aku nak tegur kauu. Tadi aku marah marah aku marah kau. Haish, mcm mana aku nak ckp ek. Aku dah anggap kau mcm adik aku wey. Perangai kau dengan aku jauh sangat. Kau mcm adik yang selalu mengadu kat kakak dia. Macam kau selalu mengadu kat aku. Tapi entahlah. Maybe kau tak nampak ape yang aku buat untuk tolong kau. Malas nak gaduh dengan kau. Fikirlah sikit ape salah kau dan ape betulnya aku nie. Kau yang salah pilih. Kau diaorg yang salah pilih. So thing like a man. Not a boy.

FUTURE
PAST